¿E se Kimi gaña o Mundial?

Fai unha semana que levo pensando cal sería o meu guión perfecto para o que resta de Mundial de F-1. Desexando cada vez menos a victoria de Alonso pola súa actitude e a sobredose de Alonsismo que se xerou no noso país, unha derrota co novato Hamilton semellaba unha cura de humildade que contemplaría con placer. Pero velaí que foron pasando as carreiras, e o moreniño británico non me demostrou precisamente ser o tipo de persoa á que me gusta animar nun deporte: un piloto tan bo como Alonso, pero con toda a arrogancia do asturiano, así que dende fai tempo non tiña claro se prefería que Alonso volteara o Mundial para verlle a cara a Hamilton, ou que o gañara o británico para baixarlle os fumes ó español. Pero entón comecei a soñar noutra posibilidade… ¿E se gañara Raikkonen? Pensandoo ben, sería o meu guión perfecto.

Pero claro, a cousa non era doada. Para comenzar, en China tería que gañar Kimi, Alonso quedar medianamente ben, e Hamilton irse para fora. Tal cual o quería, tal cual está sucedendo agora mesmo (non te vaias a saír, Kimi), o que me fai pensar en que sería o que máis me faría disfrutar na última carreira. Soñar é gratis.

Estoume imaxinando a Alonso perseguindo a Hamilton en Brasil, faltando 3 voltas e vendo que aínda que o pase non gaña o Mundial, chimpándoo fora da pista e regalándolle o Mundial ó finés. A verdade é que sería apoteósico salvo por unha cousa: Alonso sentiríase satisfeito.

Así que, aínda mellor, o meu guión ideal sería que Hamilton se quedase fora a media carreira, e que Alonso tivese voltas e voltas e voltas sentíndose campión do mundo, e que na última repostaxe se quedara clavado, mirando ós membros do equipo McLaren con ganas de cortarlle a cabeza, e cun frío demo vermello avanzando cara o seu primeiro campionato do mundo, deixando a Hamilton e Alonso cos maiores owneds das súas respectivas vidas… porque soñar é gratis…  

Categorías: F-1 | 13 comentarios

Navegador de artículos

13 pensamientos en “¿E se Kimi gaña o Mundial?

  1. sejrazo

    Estou dacordo, sempre con Kimi!!! GOOOOOOOOOO ICEMAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!

  2. Go kimi

    A la m…. el asturiano, vulelve a Mclaren. Go Kimi, Go Juan Pablo (hay que ver como hecho de menos a esta parejita)

    lo que me gustaría es ver la cara de los de Tele 5, con Kimi ganando el mundial mientras dicen eso de “no es por meterme con él, pero le gusta vestirse de mono en las fiestas”. IGNORANTES, es porque estais todos calvos y es para compensar vuestra falta de cabello,…. JA, JA, JA,…

  3. icscipio

    Pues yo quiero q empaten los tres a todo y que le den el mundial a mi amigo Obiwan por mister regularidad. Me cago en la FIA, en Maclaren y en Ferrari.

  4. Amorín

    No pueden empatar los 3… ¡cachis!

  5. icscipio

    No pueden empatar??? Pero si dijo Sejrazo que sí que hay una posibilidad… sería grandísimo!

  6. Amorín

    Si Kimi hace 2º, Alonso hace 4º y Hamilton 8º empatarían a 108 puntos. Pero Raikkonen lleva 5 victorias, mientras que Alonso y Hamilton llevan 4, por lo que el Mundial lo ganaría el finés.

  7. icscipio

    Pues me molaría igualmente que los MacClaren mordiesen el polvo… y empatando…

  8. Dani Galis

    Aaaa del castilloo
    ¿En serio que no querríasis que ganase Alonso? Después de nivelarse las dos “meteduras de pata” de los coches destrozados (el festín de los chatarreros de lujo)…. la verdad es que me encantaría que tripitiese en el podium, aunque dada la dificultad, sería toda una hazaña…
    Y con esta aportación me estreno en el blog, tan majo que me enseñó Pablo. Saludos a todos.

  9. Amorín

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  10. sejrazo

    Mclarowned!!!!

    Que día máis feliz, carallo!!!!

    Kimi merecíao… que grande eres!!! E agora cogorzón do 15!!!! XD

  11. icscipio

    Coooooojonudo!!! Terrible OWNED!!!

    Y lo mejor, la juerga que hoy se va a correr Iceman

  12. icscipio

    (OWNED sólo comparable al que van a sufrir los militares japoneses en la competición…)

  13. Y decían los de T5 que nadie creía en Iceman,…

    Xentedacova siempre creyó en el rubio finlandés

Responder

Blog de WordPress.com.

